Formació: Activitats bàsiques de logística i magatzem

Quan comença?
El dia 29 de gener de 2024.
On es fa?
Als Serveis de Formació Empresarial Egara, de Terrassa.
Com es fa?
En format presencial.
Quantes persones es poden apuntar?
12 persones.
Quantes hores de formació té?
- 125 hores de formació.
- 10 hores d’inserció laboral, sensibilització mediambiental
i igualtat de gènere. - 30 hores de prevenció de riscos.
Quines activitats més es fan?
Pràctiques laborals, activitats socials i visites a empreses.
Quins requisits s’han de complir per fer la formació?
- Tenir entre 16 i 29 anys.
- Tenir el certificat de discapacitat intel·lectual
o de trastorn mental del 33 per cent o superior. - Estar inscrit com a demandant d’ocupació.

