Llars Residència

Què oferim?

El servei d’Acolliment residencial ofereix suport
perquè les persones que viuen a la Llar residència
siguin el màxim d’autònomes possible.

L’objectiu és cuidar el benestar personal i social
de les persones i la seva qualitat de vida.
A les nostres Llars Residència hi viuen persones
amb discapacitat intel·lectual.

CIPO gestiona dues Llars Residència a Sabadell
amb un total de 32 places:

  • Parc central: hi viuen 20 persones.
  • Pascual-Tula: hi viuen 12 persones.

El servei adapta les activitats de la vida diària
segons les necessitats de cada persona.

Des de la Llar residència oferim:

  • Allotjament i menjar.
  • Acolliment i convivència.
  • Acompanyem en la cura personal
    i en les activitats de la vida diària.
    Per exemple: cuinar, vestir-se, dutxar-se.
  • Atenem a la salut de les persones.
  • Treballem les relacions socials i amb la comunitat.
  • Oferim ajuda psicològica perquè
    la persona aconsegueixi allò que vol.
  • Fem sortides culturals, d’oci i de lleure:
    teatre, discoteca, excursions, museus…

Les Llars Residència de CIPO estan obertes tot l’any
i tenen l’horari següent:

  • De dilluns a divendres estan obertes
    de 4 de la tarda fins a l’endemà a les 9 del matí.
  • Els caps de setmana, vacances i festius estan obertes
    totes les hores del dia.

Estàs interessat en el servei d’Acolliment residencial?