Centre Especial de Treball

El Centre Especial de Treball de CIPO

El Centre Especial de Treball (CET) ofereix feina
a persones amb discapacitat intel·lectual
i problemàtica de salut mental.
A aquestes persones els costa
trobar feina fora d’aquest tipus de centre.

El nostre CET té gairebé 100 persones treballadores
amb una discapacitat igual o superior al 33%.

Tenim un equip de professionals
que acompanyen i assessoren
tant les persones treballadores
com a les seves famílies.

Serveis

Els serveis que ofereix el CET de CIPO són:

Jardineria i Medi Natural

Jardineria

  • Fem el manteniment de jardins
    per empreses i per a clients particulars.
  • Plantem i podem arbres i arbustos.
  • Instal·lem sistemes de reg
    cobertes vegetalsLes cobertes vegetals vol dir cobrir amb plantes el sostres o les parets d’un edifici i en fem el manteniment.

Medi Natural

  • Traiem les males herbes de forma manual
    o bé amb un tractor especial.
  • Netegem espais naturals
    i fem el manteniment de camins,
    parcs i àrees de pícnic.

Esteu interessats en els nostres serveis?
Et deixem les nostres dades de contacte:
Telèfon: 93 723 35 99
Correu electrònic:
Medi Natural: cipomedinatural@cipo.cat
Jardineria: cipojardiners@cipo.cat

Bugaderia

  • Rentem roba de treball.
    Per exemple: uniformes i bates de laboratori.
  • Rentem roba plana.
    Per exemple: llençols, coixineres,
    estovalles, tovalloles i cobrellits.
  • Rentem peces grans com ara mantes i cortines.

Esteu interessats en els nostres serveis?
Et deixem les nostres dades de contacte:

Telèfon: 93 723 35 99
Correu electrònic: cipovendes@cipo.cat

Neteja

  • Netegem pàrquings: portes, llums i canonades.
    També fem el terra, amb màquines o de forma manual.
  • Netegem naus industrials: vidres,
    lavabos, vestidors, magatzem, terres…
    Netegem els espais i també la maquinària.
  • Netegem vidres.
    Si és necessari, fem servir una plataforma elevadora.
  • Netegem espais després de fer obres o reformes.
  • Netegem oficines, escoles o altres centres:
    terres, mobles, lavabos, menjadors…

Es pot contractar el servei i programar les neteges
quan es prefereixi: un cop al mes,
cada 3 mesos o un cop l’any.

Esteu interessats en els nostres serveis?
Et deixem les nostres dades de contacte:
Telèfon: 93 723 35 99
Correu electrònic:
Responsable: cipovendes@cipo.cat

Taller de manipulats

Fem diferents manipulats i preparem comandes.
Per exemple: muntar peces,
posar documents en sobres,
ficar peces en caixes, embolicar amb plàstics…

El procés de producció es fa a les nostres instal·lacions.

Esteu interessats en els nostres serveis?
Et deixem les nostres dades de contacte:

Telèfon: 93 723 35 99
Correu electrònic: cipomanipulats@cipo.cat

Gestió de residus

Des de CIPO recollim, transportem i tractem
La gestió de residus serveix per reduir els residus, reutilitzar-los o reciclar-los
els residus d’empreses, clientela o de l’Administració pública
(ajuntaments, consells comarcals, diputacions…)

  • Recollim i destruïm aparells elèctrics i electrònics.
    Per exemple: ordinadors, bateries, mòbils, ràdios…
  • Buidem pisos, trasters, oficines i naus industrials.
    Ens emportem els mobles, aparells elèctrics,
    teles, brossa… i els reciclem correctament.
  • Recollim i destruïm documents.
    Oferim contenidors tancats i precintats
    on poder llençar els documents confidencials.
    És a dir, documents importants
    que no volem que els llegeixi ningú.
  • Recollim l’oli brut de les cuines
    de restaurants o menjadors.

Seguim tots els controls de qualitat
i de cura de medi ambient segons les lleis:

 

 

 

Si el client el necessita, podem enviar-li els documents que asseguren
que hem destruït els seus residus correctament.

Esteu interessats en els nostres serveis?
Et deixem les nostres dades de contacte:
Telèfon: 93 723 35 99
Correu electrònic: ciporeciclatge@cipo.cat

Restauració

Cafeteria i restaurant

  • El nostre servei de cafeteria i restaurant
    està obert a tothom.
  • Oferim un menú de migdia a bon preu
    i fet amb productes de proximitat.
  • També tenim plats molt variats per emportar.
  • Als restaurants fan pràctiques l’alumnat
    del Programa de Formació i Inserció d’Auxiliar d’Hosteleria
    de l’Escola Xaloc.

Càtering

Tenim diferents propostes de càtering
per a festes i celebracions d’empreses i entitats.

Per contractar un càtering, truca al 678 429 953

Els nostres plats, a les botigues

Pots trobar els nostres plats preparats
a la botiga Casa Mató.
Està a la Rambla, número 156,
de la ciutat de Sabadell.

Hi ha plats per a persones celíaquesLes persones celíaques són al·lèrgiques al gluten, una proteïna que es troba a moltes varietats de cereals. No poden menjar pasta, pa, galetes, i altres aliments similars. i veganaLa cuina vegana està feta amb aliments vegetals. Les persones veganes no consumeixen productes d’origen animal. Per exemple: ous, llet, carn, peix..

Aquesta oferta culinària és més saludable
que els plats de menjar ràpid tradicionals.

Vine a tastar els nostres plats!

Ens pots trobar a:

  • Casal Cívic i Comunitari de Sabadell – Creu de Barberà
    Carrer Verge de la Paloma, número 19, de Sabadell – Veure a Google Maps
    Horari: de dilluns a divendres, de 9 del matí a 4 de la tarda.
    En col·laboració amb el Departament de Drets Socials de la Generalitat de Catalunya.
    Telèfon: 93 010 76 94
  • Casal Catalunya
    Carrer Prat de la Riba, número 17, de Castellar del Vallès – Veure a Google Maps
    Horari: de dilluns a divendres, de 12 del matí a 4 de la tarda.
    En col·laboració amb l’Ajuntament de Castellar del Vallès.
    Telèfon: 652 09 83 37
  • L’Alzina
    Avinguda de Nostra Senyora de Montserrat, Palau-Solità i Plegamans – Veure a Google Maps
    Horari: els horaris de la Biblioteca L’Alzina – Veure els horaris
    Telèfon: 678 429 953

Correu electrònic: lamanidor@cipo.cat

Formació interna

Les persones que treballen amb nosaltres sempre participen en cursos, tallers, jornades… per aprendre coses noves.
Tenim un pla de formació per als treballadors i treballadores de CIPO. Aquest pla es renova cada any.

Estàs interessat en els serveis
del Centre Especial de Treball?