Atenció a les famílies

Què fem?

Els treballadors i treballadores socials de CIPO
atenen les persones i famílies.

Com els ajudem?

  • Donar-se d’alta i baixaDonar-se d’alta o baixa vol dir fer tots els papers per entrar o deixar un servei. Per exemple, el Centre Ocupacional o les llars residència de l’entitat.
  • Informar-se sobre canvis en les lleis,
    papers per al jutjat…
  • Demanar prestacions i ajudes socials.
  • Gestionar recursos de lleure,
    vacances o programes Respir.
  • Gestionar l’entrada a la llar residència o altres serveis.
  • Informar-se sobre assistents personals, fundacions tutelars…
  • Informar-se sobre el grup d’ajuda a les famílies.
  • Organitzar xerrades sobre temes d’interès.
    Per exemple: testament, patrimoni, igualtat, drets…

Grups d’ajuda a les famílies

  • CIPO té grups d’ajuda on poden
    participar totes les famílies.
  • El treballador o treballadora social
    organitza les reunions.
  • Es fan un cop al mes.
  • L’objectiu és trobar-se per parlar d’emocions
    i de temes interessants per a les famílies.
  • També s’organitzen xerrades amb persones expertes
    en temes com la sexoafectivitat
    o la cura de persones amb dependència.

Estàs interessat en el servei d’Atenció a famílies?